2010. december 23., csütörtök

:)))


Ez a fülike is a minta része....






Sziasztok bloglátogatók,gyöngyös társaim:)!
Nagyon vártam ezt a bejegyzésemet!Hogy miért?
Képzeljétek,néhány héttel ezelőtt felkeresett MU a mintáimmal kapcsolatosan.Hosszas levelezés és egyeztetés után,mára már ott tartunk,hogy hivatalosan is együtt dolgozhatunk:)Hatalmas öröm és
megtiszteltetés ez számomra:)Nagy segítségemre volt Niki,aki segített,segít az angol nyelvtudásával,nélküle szerintem nem jöhetett volna ez a kapcsolat létre.Szóval drága Niki engedd meg,hogy itt is megköszönjem a segítségedet:)Kezdetként egy medál mintájával szolgálhatok,de elkészült egy kari minta is,amit nemsokára szintén megtekinthettek,megvásárolhattok.És természetesen lesz ingyen letölthető minta is:),hiszen annyira jó érzés átadni és örömet szerezni vele nektek:)
Az első mintámat megtekinthetitek,és megvásárolhatjátok a Centperles.com oldalon:)
Végezetül és nem utolsó sorban,pedig BÉKÉS SZERETETBEN GAZDAG ÜNNEPEKET KÍVÁNOK NEKTEK!

39 megjegyzés:

Alma írta...

Gratulálok!

Nagyon ügyes vagy! Sok sikert az együttműködéshez.


Kellemes Karácsonyt.

Kritti írta...

Csodálatos ez a színpompás virágözön! És szívből gratulálok az elért és jövendőbeli sikereidhez, a szépséges ékszereidhez és mintáidhoz!
Kívánok én is Neked nagyon boldog, meghitt, örömökben gazdag ünnepeket!

Chinita írta...

Gratulálok az együttműködéshez, nekem bejön nagyon ez a medál!:)))

Cseresznyevirág írta...

Ez igazán fantasztikus hír! Szívből gratulálok! Nagyon szépeket alkotsz, további ilyen csodás ihleteket az elkövetkező évekre is :-)! Kellemes Ünnepeket Neked és Családodnak is!

Piky73 írta...

Drága Panka, Először is ezek a medálkák fantasztikusak!!! Gyönyörűek a színei, a formája, különösen a barnásnak, amelyikhez füliket is készítettél! Nagyon ügyes vagy!!!
Másodsorban pedig nagyon-nagyon szívesen :) A továbbiakban is nyugodtan fordulhatsz hozzám bármikor, örömmel segítek :)
S kívánok Nektek itt is csodaszép Karácsonyt!!!
Sok puszi,
Niki

RaMary írta...

Szuper!!:)) Panka ez igazi Karácsonyi hír! Őszintén örülök, mert gyönyörűek az ékszereid! Sok sikert kívánok az együttműködéshez! és Kellemes Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánok Neked és az egész Családodnak!

Las Creaciones de Boricua írta...

Congratulations!!!! beautiful beadwork!!!
very pretty beads!!!
Merry Christmas!!!!!!!

Roberta írta...

Szívből gratulálok Panka!!!!

Edit írta...

Gyönyörűek az ékszereid, nem csodálom hogy felfigyelt rád Mu. Nagyon örülök a sikerednek!Békés, Boldog Karácsonyt kívánok!

BéKata írta...

Szívből gratulálok, sok sikert a jövőben, nagyon ügyes vagy, és gyönyörűek az ékszereid! Mindig csodáltam a mintakészítőket, le a kalappal!!!! Boldog ünnepeket!

Lerika írta...

Szívből gratulálok Neked, ez tényleg nagy megtiszteltetés!!!! És köszönjük a kreativitásodat!!!:-)9

Marilla írta...

Gratulálok neked a Muval való együttműködéshez.Csodaszépek a mintáid .Neked is kellemes ünnepeket és Boldog új évet!!!

LUJZA Gyöngyei írta...

Panka, már Nálad is biztosan említettem, hogy mennyire tisztelem azokat, akik mintákat készítenek - akár eladásra, akár ingyen. Szívből gratulálok az új együttműködésedhez, valóban nagy megtiszteltetés! Hajrá, hajrá, a gyöngyösök a nagyvilágban biztosan várják az újabb és újabb mintáidat!!!! :)
Én is kívánok Neked és Családodnak is Békés, Boldog Ünnepeket! :) Alíz

Vicuska írta...

De szépek!!! Szerintem nagyon "Pankás"!:)
Én is sok sikert kívánok a Muval való együttműködéshez, és persze Kellemes Karácsonyt és Boldog Új Esztendőt!!!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Kívánok Neked és szeretteidnek boldog ünnepeket!

Zsófi írta...

Gratulálok, azt hiszem nem is kívánhattál volna szebb ajándékot! Nagyon várom a közös munkáitok eredményét.
Nagyon boldog karácsonyi ünnepeket kívánok!

Roberta írta...

Áldott Békés Karácsonyt kívánok!

Erika írta...

Gratulálok a közös munkához!! Boldog ünnepeket!

Évi írta...

Drága Panka!!
Gratulálok!!!Nagy öröm ez most Neked,de szerintem nekünk is legalább akkora!Nagyon örülök,hogy ismerhetlek,büszke vagyok!
Nagyon boldog ünnepeket!Puszi!Évi

Panka gyöngye írta...

Köszönöm mindenkinek,kedvesek vagytok:)Valóban nagy az öröm,igazi karácsonyi meglepetés ez nekem:)

Ágota írta...

Drága Panka! Kell-e ennél nagyobb dicséret egy gyöngyös számára? Szerintem nem! Nagy-nagy gratula és nem véletlen, hogy Mu megkeresett a közös munkára!
Én is szeretnék nagyon boldog karácsonyt kívánni egész családod részére!

Lakota mágia írta...

Gratulálok!!, és további sok sikert kívánok!!!!!!
..és persze Kellemes Ünnepeket, és Boldog, Eredményekben Gazdag Új Évet!!!
:-)))

Maya írta...

Gratulálok és neked is Békés, Boldog Karácsonyi Ünnepeket!

Orsi írta...

Nagyon Boldog Karácsonyt kívánok én is Nektek, és további sok sikert!!!

gabi írta...

Gratulálok, Boldog Karácsonyt!

Eva Maria Keiser írta...

Wonderful beadworked designs...Happy Holiday!

Sviro (Ildi) írta...

Kedves Panka! Szívből gratulálok ehhez a lehetőséghez, szerintem teljes joggal megérdemled. Ez a medál minta is fantasztikus!

Szikati írta...

Én is teljes szívemből gratulálok, és sikeres együttműködést, nagyon boldog új évet kívánok Neked sok szeretettel!!!!!!!!!

Tiszi írta...

Kedves Panka! Én is gratulálok hozzá! Hosszú és sikeres együttműködést kívánok! Utólag is boldog karácsonyt és sikeres új évet kívánok!

Mézesmama írta...

Kedves Panka!
Nagy nagy gratuláció...először... a gyönyörű
munkákért...másodszor....tiszta szívből kívánok
jó egészséget, sok sikert a közös együttműködéshez,
nagyon Boldog Új Esztendőt !

Fraisiperles írta...

Félicitation pour tes créations, elles sont de toute beauté. Tu es une perleuse extraordinaire!
Gratulálok a alkotásait, szépek. Ön egy csodálatos beaders.

Boldog Új Évet 2011
Bonne année 2011!

Fraisiperles
Montréal, Canada

Timike írta...

Csodálatos munkáid vannak, gratulálok az együttműködéshez.

Edit írta...

Gratulálok az együttműködéshez!!!!!!!!! :-))))))
Csodásak ezek a medálok!!!! Gratulálok a munkáidhoz és kívánok neked sikeres és boldog új évet!!!!!

ekszerlada írta...

Juuuuuj Panka!!!!Engem a hideg kirázott!!!:))
Még csak most láttam ezt a bejegyzésed,mivel szinte most van egy kis szabad időm,de nagyon örülök és grtaulálok!!!!
Kívánom,hogy örögkre szóljon ez a kapcsolatod és hozzon nagyon sok sikert!!!!
Kívánom,hogy sok szépség születhessen meg a kis agyacskádban és azt mi is élvezhessük:)
KÍvánok nagyon Boldog Új Évet és minden jót,amit csak szeretnél benne!
Puszi!!Ügyes vagy és nagyon értékelem önzetlenséged!!!!!Köszönjük szépen!!

Panka gyöngye írta...

Köszönöm,Thank you:)

Liza írta...

Kicsit el vagyok maradva a blogolással, így csak most olvastam, de most is sok szeretettel gratulálok!

Mar Bisutería írta...

es todo precioso, muy buenos trabajos, me gustan todos

Tündigyöngy írta...

Hát Panka, ez igazán nagy öröm!! Nagy-nagy gratuláció a kreativitásodért meg a két ügyes kezedért! Aztán most már hajrá, hagy legyen jó sok "Pankaminta" abban bótban...meg persze jó sok vevő!:))

Panka gyöngye írta...

Köszönöm,thank you:)