2010. november 14., vasárnap

21 megjegyzés:

Mézesmama írta...

Gyönyörűség!Ötletes...egyedi....nagyon tetszik!

Csirli írta...

Nagyon tetszik nekem is! A szinei! hmmmm! ;)

Csíkocska írta...

Szép! Nagyon tetszik, és főleg azért, mert egyszerű! :))

RaMary írta...

Szuper klassz!

Anami írta...

Nagyon szép! A boltban mindig csak nézegetem ezeket a medálakasztókat, de eddig még nem mertem venni. Nagyon jól mutat ez is ilyen formában.

Évi írta...

Nagyon szép!!!!

LUJZA Gyöngyei írta...

Nagyon klassz ez a szett! Tetszik az ötlet nagyon! :) Alíz

Edit írta...

De jó ez a medál!!!!!!!! Nagyon tetszik, szuper ötlet!!! :-)

gabi írta...

Nagyon tetszik a nyaklánc mintája!

Csapó Krisztina írta...

Szuper ötleteid vannak!!!!! Nagyon tetszik ez a szetted is!!!!!!!! :-)

Tolgyesi Gyoparka írta...

Nagyon szep szett!! A szinei is gyonyoruek!!

Ági mama írta...

Ó de nagyon csodásak!!

Piky73 írta...

Szerintem megint nagyon egyedit alkottál! Rendkívül tetszik!!!

Vicuska írta...

Nagyon szépséges!!! Jól látom, hogy 15-ös gyöngyből fűzted a láncot? Gratula!!! :)

Panka gyöngye írta...

Köszönöm:)Igen Vicuska,15/0:)

Orsi írta...

Csodaszép lett, annyira tetszenek a színei, olyan kis finomak, kedvesek!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Szia Panka!
Gyönyörűséges ékszereket alkottál ismét! Ékszer áradat! Minden nagyon tetszik, amit láttam nálad! :)
Ügyes vagy!
Gratulálok!

Ababeads írta...

Beautiful!

Lakota mágia írta...

Gyönyörűszép!!!
:-)

Roberta írta...

Csodaszép ez a szett, gratulálok Panka!

Panka gyöngye írta...

Köszönöm:)